.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

Po okolicach

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 0

Wyjazd spontaniczny po okolicach. Kilka pomyłek i zabłądzeń na trasie. Suma summarum założone cele osiągnąłem, czyli zrobić 50km i dojechać na hałdę Makoszowską.

Kilometraż zamknąłem w dystansie 52km a zdjęć z w/w hałdy brak - bo po wjeździe na szczyt z zawrotną prędkością 2-3km/h cieszyłem się z sukcesu dojechania na szczyt - a nie wprowadzenia roweru, oraz zwiedzałem tamtejsze niesamowite miejsce. Widoki były niesamowite - ciężkie do opisania...

Trasa zaczęła się przejazdem przez las Zabrzański po czym ujrzałem, znaki rowerowe! Nie zważając zbytnio na nie uwagi, zrobiłem tylko im zdjęcia (patrz.: zdj.1, zdj.2) i pojechałem dalej trasą terenową w kierunku hałdy Makoszowskiej. Trasa podczas przejazdu została zaktualizowana i dorzuciłem sobie cel: Chudów (o miejscu tym można poczytać m.in w moich wcześniejszych wpisach). Przez Chudów tylko przejechałem nie zatrzymując się - jak pociąg Inter City lub expres =D który zatrzymuje się tylko na wybranych stacjach. W taki oto sposób dojechałem do Paniówek gdzie zauważyłem kościół, zatrzymałem się na chwilkę aby zrobić mu zdjęcie. Dalej asfaltem, w kierunku hałdy zahaczając o jezioro, które zauważyłem, później terenem obok rzeki Kłodnicy i tak oto dojechałem do założonego miejsca. Jednak nie było tak prosto, troszkę błądzenia, gdzie trafiła się kolejna sesja Curarce i po chwili przeprowadzając Curarę mostkiem dojechałem na miejsce założone. Później tylko zdjęcia, podjazd, zwiedzanie i kierunek dom przez centrum Zabrza oraz od dawna planowany podjazd do szybu Maciej w Zabrzu, który zbyt po drodze to nie był, ale stamtąd już prosto w kierunku domu.