.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

Fullowo

Czwartek, 7 kwietnia 2011 · dodano: 11.04.2011 | Komentarze 0

Rowerowo-zaczepnikowo czyli przeczytałem na forum GMK posta Nax'a-zaczepnika, że planuje podjazd do Gliwic w poszukiwaniu księgarni aby dorzucić kilka gram do swojego plecaka w postaci mapowni (potocznie map w wersji papierowej). Po pewnej chwili mknęły 2 potężne maszyny w wersji fullowo-rowerowej.

Kolejnym kierunkiem był dojazd do sklepu rowerowego BikeAtelier, gdzie podjechała 3cia fullowa maszyna Chemika w raz z nim samym. Później chwila jazdy po mieście w wietrze załatwiając sprawy jednej z osób i decyzja pomimo zaczętego kropiącego deszczu i wciąż nieustającym silnym wietrze aby podjechać na "ogniskowo". Trasa przez park Chorzowski w Gliwicach i kilku górkach, ogólnie fullowo-terenowo!
Wszystko byłoby cacy gdyby nie zaczęło porządnie padać, na szczęście z pomocą przyszły nam przystanki autobusowe pod którymi mogliśmy się chwilę zbunkrować i przeczekać padający deszcz i dalej w zaparte dojechaliśmy na ognisko.... Na którym były jeszcze 2 osóbki.

Ognisko było rewelacyjnie dzięki przede wszystkim wszystkim osobom, które na nim były, wiatrowi i wietrze =P, który nie dawał za wygraną i wciąż mocno wiał a także deszczu =D (deszczowi). Suma summarum: Było zaje.fajnie (: Powrót około 2giej w nocy ]:->

Fullystycznie!

A to efekt kreatywności gdy mocniej zawieje i popada...