.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

Do hurtowni rowerowej

Czwartek, 24 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 0

Znów wietrznie! Ciepło i wietrznie i gorąco, wietrznie i słonecznie, wietrznie i jeszcze raz wietrznie! Wrrr... ;) i... te zawrotne prędkości (6 km) gdy przyszło podjeżdzać na most a z naprzeciwka wiał wiatr - bezcenne.

Jako, że późne popołudnie miałem zaplanowane około 11:00 wybrałem się na przejażdżkę z kilkoma wcześniej założonymi planami. Jednym z nich było - wyciągnięcie kogoś, aby nie jechać samemu - Niestety próba zakończona niepowodzeniem. Kolejnym założeniem było dojechać do niedawno odkrytej Hurtowni Moto-Rowerowej. Choć, to że takowa hurtownia istniała wiedziałem, jednak dopiero nie tak dawno byłem zobaczyć asortyment, a dziś pojechałem tam po wcześniejszy upatrzony sprzęt oraz nadzieją dokupienia czegoś na spontan'a. Ten plan w połowie został zrealizowany - juchu ;) tzn planowane zakupy zakończone powodzeniem, niestety, zakupy spontanicznie - porozglądam się, może coś mnie zainteresuje - nie przyniosły pozytywnego skutku, nie zauważyłem nic co by mnie interesowało, więc skończyło się tylko na zakupie jednej rzeczy... jakiej? patrz foto =P

Po drodze do hurtowni kilka pamiątkowych zdj z trasy, niestety tel komórkowym, z braku normalnego aparatu fotograficznego.

Widok z trasy #1

Bukłak 2L

Suma summarum, po mimo zmęczenia przez ten wiatr, warto było! Główny cel został osiągnięty - bukłak kupony za bardzo małe pieniążki (: Teraz gdy wody będzie pod dostatkiem, można śmigać :)