.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

Terenowo

Poniedziałek, 28 lutego 2011 · dodano: 28.02.2011 | Komentarze 3

Dziś jak i wczoraj w zamiarach było leczenie bolącego stawu kolanowego. Jednak pogoda od rana wołała o zrobienie kilku kolejnych kilometrów.

Także wysłany SSman do Nax'a czy zaproszenie na bike aktualne. Okazało się, że tak, więc tabletki przeciwbólówki na kolano i w drogę. Podjazd po Nax'a, obrany kierunek hałdy, lasy, potocznie terenowo. Tak więc zaczął się dzień w 4kę. Nax, ja i nasze kobiety: Nax'owa Merida i moja Curarka =P

Trasa rewelacyjna, choć po dzisiejszym dniu wniosek: kondycji u mnie brak. Świetne klimaty, "dźwięki, jęki i śpiew ptaków", kilka saren - skubaństwo szybko biega ;) a raz Nax nie dawał za wygraną i sunął razem z nią... ile to było 53km/h ? :P Po drodze zjazdy z hałd, pod które najpierw było trzeba podejść, bo podjechać się nie dało przez błoto. (zdj z podejścia poniżej). Natrafiliśmy też na bunkier, który zdobyłem (patrz foto) a po chwili dołączył i Nax na szczyt bunkra. Pamiątkowe foto i dalej w trasę.... i tak oto minął kolejny rowerowy dzień.

Dzisiejsza trasa wyglądała +/- tak:

#lat=50.22722&lng=18.86936&zoom=12&type=2

Wszystkie zdj wykonał Nax [ + jedno zrobiło się samo =P Ah te opcje w aparacie ;) ]