.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

Gliwice i okolice

Środa, 16 lutego 2011 · dodano: 16.02.2011 | Komentarze 0

Dzisiejsza trasa spontaniczna, więc wybrałem się bez aparatu. Z powodu napiętego dzisiejszego grafiku zdecydowałem, że trasa odbędzie się dla poprawy kondycji, formy i treningu.

Nie mając pomysłu gdzie jechać, zdecydowałem, że pojadę przed siebie w stronę Zabrza. Zaczęło się niewinnie z zamkniętym lockiem w tylnym amortyzatorze i zmniejszonego skoku z przodu z 130mm na 85mm (i love U-turn) =P Po chwili podpierdzielania ulicami znalazłem się w centrum Zabrza na ulicy, która prowadzi w kierunku Chudowa i tam też się wybrałem, jednak nie dojechałem bo po chwili zauważyłem skręt w prawo na terenową drogę wzdłuż rzeki Kłodnicy.

Chwila postoju - odkręcanie skoku z 85mm do 130mm, odblokowanie locka w tylnym amorku i ile matka natura dała sił przez teren. Ogólnie trasa wyglądała tak: Góra, dół, krzesło, stół, krzywo równo, krzaczki, g... . No dobra, aż tak źle to nie było ;) Mnie się podobało, fajna trasa na full'a. Powrót przez Zabrze Makoszowy, gdzie sekundy przerwy na zrobienie pamiątkowego zdjęcia kalkulatorem (czy tel.), później przez las Sośnica-Zabrze i na zakończenie objazd dzielnicy zamieszkania.

Budynek w Zabrzu Makoszowy

Trasa z przewagą terenu.
Jest to kolejna trasa warta przejazdu. Dokładniejszy opis oraz zdjęcia pojawią się w kolejnych wpisach gdy podjadę w tamtejsze okolice z aparatem.