.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

Gliwicka Masa Krytyczna

Piątek, 4 lutego 2011 · dodano: 05.02.2011 | Komentarze 4

Jak w co pierwszy piątek miesiąca odbyła się Gliwicka Masa Krytyczna.

Pomimo nie najlepszych warunków atmosferycznych, pojawiło się 37 rowerzystów, którzy wzięli udział w przejeździe Gliwickimi ulicami. Było mokro, chłodno, wiało... w ogóle "be", choć mnie to nie przeszkadzało, najważniejsze że mogłem znów zobaczyć te wszystkie te znajome twarzyczki =P Przed masą pojawiła się nawet tv - nasz patronat medialny gdzie udzieliliśmy kilka wywiadów i ruszyliśmy w miasto.
Na GMK pojawiły się osoby również z innych miast takich jak np:
- Zabrze
- Katowice
- Bytom
- Mikołów
- Ruda Śląska

Przejazd w porządku, humory dopisywały, tylko kierowcy jacyś nerwowi byli, jak mało kiedy. Ich manewry takie jak wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, czy też na zakręcie. A przecież My - rowerzyści nie blokujemy ruchu, My jesteśmy ruchem! Suma summarum: Przejazd odbył się bezpiecznie.

Przed przejazdem również było można nabyć kolejny gadżet GMK, tym razom był to kubek! (piękny jest =P)

Dystans z całego dnia - przed masą + masa + po masie + powrót do domu. A poniżej kilka pamiątkowych zdjęć: