.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

VI Zabrzańska Masa Krytyczna

Piątek, 14 stycznia 2011 · dodano: 14.01.2011 | Komentarze 0

W popołudnie pomimo szarówki i padającego deszczu wyjazd do kilku znajomych, a pod wieczór ustawka z Serafinem, kolejno po Janka i Kubush'a. Wspólnie skierowaliśmy się na plac Wolności w Zabrzu gdzie o 18:00 wyjazd Zabrzańską Masę Krytyczną, która odbywa się zawsze w 2gi piątek miesiąca.

Schowani w bramie czekamy na innych rowerzystów. Nierozpuszczalnych uczestników przybyło 13 i w takiej też grupie przejechaliśmy ulicami Zabrza, by przypomnieć wszystkim, że rowerzyści istnieją, jeżdżą i mają ku temu takie same prawa jak kierowcy innych pojazdów.

Przejazd odbył się spokojnie w miłym towarzystwie, mnóstwem rozmów. Trasa pół-płynna wody oraz deszczu dużo za dużo, jednak nam nie przeszkodził. Na zakończenie wypad na gorącą herbatę, kebaba i frytki. Miło było znów zobaczyć te wszystkie znajome mordki i zamienić kilka słów =P