.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

h km/h:

Po lasach i Zabrzu

Wtorek, 4 stycznia 2011 · dodano: 04.01.2011 | Komentarze 0

Żadnych postanowień noworocznych z rowerem nie było a tu czwarty dzień w nowym 2011 roku i już 3ci dzień na rowerze. No dobra =P Były postanowienia związane z tematyką rowerową mniejsze i większe jednak związane z letnim sezonem 2011! A przecież obecnie mamy zimę!

Dzisiejsza trasa przebiegała po większości ścieżek w lesie Sośnica-Zabrze, a następnie kierunek hałdy Sośnica. Niestety kierunek zakończony fiaskiem... zbyt duże podjazdy i brak ścieżki uniemożliwiły wjazd na szczyt. Więc pojechałem trasą, która była ledwo wydeptana i zapadała się pod ciężarem 14,9kg roweru i ridera wagi lekkiej :P Trasa prowadziła obok jeziorka, torów kolejowych i do lasu Zabrzańskiego po którym kolejne kilometry doskoczyły do stanu licznika. Następnie przez centrum miasta Zabrze w kierunku domu z przygodami. Najpierw podczas robienia zdjęć:

Zamrożona Fontanna =P

zostałem poproszony o zrobienie zdjęcia "babci z wnuczką", podczas gdy malutka "wnuczka" rozbrajała minkami i świetnymi tekstami, która jeszcze nie potrafiła dobrze wymówić m.in trudnej literki jaką jest "R" i zastępowała ją literą "L". Teksy brzmiały mniej-więcej tak:
"babcio popac ten pan tes ma apalat i lobi zdjęcia - a po chwili gdy wsiadałem na rower wnusia podniesionym głosem "o! pac! ten pan tes ma lowelek, łooo" :D oraz następnie kolejna niespodzianka w postaci małego wypadku i kontuzji, która niestety dała kilka dni przerwy w rowerowaniu.