.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Temperatura:-8.0

Zimowo

Czwartek, 30 grudnia 2010 · dodano: 30.12.2010 | Komentarze 0

Pomimo wciąż sporych dolegliwości zdrowotnych, trwających już czwarty tydzień a tabletki "przeciwbólówki" odmówiły pomocy, zdecydowałem się podjechać do sklepów rowerowych aby m.in zaopatrzyć się w kolejne rzeczy na wiosnę i sezon letni 2011 oraz sprawdzić jak sprawuje się kilka nowości zamontowanych w Truciźnie (:

Do tego wyjazdu padł wybór nietypowo. Zimówka (Kross) został w domu a ja dosiadłem Curarkę, potocznie ochrzczona jako "Trucizna". To w końcu jej pierwsza zima, jej pierwszy większy śnieg i mróz, który nie sprawił większych kłopotów i pokonywała nierówności płynnie tak jak na jej zadanie przystało =P A ja tymczasem miałem małą rozgrzewkę i możliwość sprawdzenia swojej kondycji. Spontanicznie wybrałem się także zobaczyć ludzi, którzy pomimo zasypanej miejscówki postanowili włożyć wiele pracy związanej z przygotowaniem i odśnieżeniem swoich tras aby się choć na chwilę wzbić w powietrze.

No risk no fun ;)

Temperatura sprawdzona przed wyjściem -8*C, Temperatura sprawdzona po powrocie -7*C.