.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Terenowa Sobota

Sobota, 23 października 2010 · dodano: 23.10.2010 | Komentarze 5

Wykorzystując słoneczną pogodę postanowiłem pojeździć terenowo. Zaczęło się niewinnie od zwiedzenia każdej możliwej zasypanej jesiennymi kolorowymi liściastymi ścieżek z lesie Sośnica-Zabrze.

Zasypana liściasta ścieżka leśna

Po objeździe lasu przyszedł czas na hałdy i wiele uphill'ów i wielu zjazdów, gdzie na hałdach zdjęć nie robiłem gdyż można obejrzeć ich zdjęcia w nie tylko moich ale także wielu znajomych w różnych wpisach. Ponieważ nie mam umiejętności, jeździłem dla przyjemności. Jeżdżąc z "gwizdkiem" (potocznie na fullu) hałdy i zjazdy oraz podjazdy to naprawdę czysta przyjemność.

Po wjechaniu na większość możliwych hałd przyszedł czas na zjazd i obranie kolejnego spontanicznie kierunku, padł wybór na kierunek "wzdłuż Kłodnicy" i tak oto zwiedziłem nowy kawałek świata w którym zapomniałem zrobić zdjęć, ale to pewnie z powodu zabłądzenia i małego stresu tzw: "gdzie ja jestem?" ;) W każdym bądź razie część lasu przy osiedlu Halemba II i Autostradzie A4 został zwiedzony i przyszedł czas na powrót. Trasa na początku ta sama i tak wyjechałem na Osiedle Zabrza Makoszowy. Jako że pogoda dopisywała postanowiłem zwiedzić jeszcze jeden nowy kawałek Zabrza czyli Kończyce i tamtejszy las, który przejechało się błyskawicznie i wylądowałem m.in przy Bibliotece Publicznej w Zabrzu - Filia nr 8.

Biblioteka Publiczna w Zabrzu - Filia nr 8 #1

Budynek w starym budownictwie zdobionymi pięknymi rzeźbami:

Biblioteka Publiczna w Zabrzu - Filia nr 8 #2

Chwila przejazdu po Kończycach trasami terenowymi - świetne okolice - powrót przez park przez który wyjechałem ponownie na bibliotekę, w którym postanowiłem zrobić sobie chwilę przerwy.

Park przy Filii nr 8 biblioteki publicznej w Kończycach

I tutaj zapadła ostateczna decyzja powrotu do miejsca zamieszkania. Także żeby nie było zbyt łatwo dalej terenem przez park leśny, Zaborze południowe kierowałem się w stronę Placu Goethego i pobliskiego parku im. Poległych Bohaterów, przez który także dla urozmaicenia przejazdu przejechałem, następnie pokierowałem się obok "DOMiU" - Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu w kierunku głównej bramy wjazdowej do Lasu Zabrze i ponownie dróżkami leśnymi w kierunku Sośnicy oraz domu.

W ten oto sposób zostało zagospodarowane połowę soboty.
Kilometry w terenie w większości trasy, +/- 10km chodnikami (nierównymi betonowymi/asfaltowymi drogami)
Wniosek z przejazdu: Podróżuj, śnij, odkrywaj!