.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Hałdy + Spektakl

Sobota, 16 października 2010 · dodano: 17.10.2010 | Komentarze 2

Aby nie marnować całej soboty na "głupoty" mała przejażdżka po hałdach Sośnickich - uwielbiam tam jeździć odkąd mam fulla ;) Później obok jeziora łabędzi...

Jezioro i łabędzi

po wszystkich możliwych ścieżkach w lesie "Sośnica - Zabrze" odkrywając nowe miejsca. Małą rzeczkę przy której zrobiłem sobie chwilę przerwy. Siedząc i patrząc się w płynącą wodę "żubra" w żadnej postaci nie było, ani żywego, ani puszkowego ani butelkowego, jednak po chwili miałem okazję podziwiać z bardzo bliska sarny i wiewiórkę. Niestety zwiało wszystko zanim wyciągnąłem aparat, więc na zdjęcie zapłapała się tylko "Trucicielka"

Poison - Trucicielka - Curarka

Po chwili odpoczynku resztę trasy spędziłem zwiedzając asfaltowo - chodnikowo Zabrze Makoszowy, centrum miasta oraz kawałek Zabrze Mikulczyce i skierowałem się do domu gdzie padł mój pierwszy rekord prędkości na fullu.

Na tym jazda się nie skończyła, wieczorem spontanicznie wybrałem się na Plac Krakowski do Gliwic na który przyjechało i przyszło kilku znajomych z Gliwickiej Masy Krytycznej aby pooglądać spektakl Teatru A pt. DaViD

Plakat

Pomimo chłodu wytrwałem do końca dzięki znajomemu, który nie przyszedł sam. Zabrał ze sobą na spacer Żubra. Również było też kilka innych osób z Gliwickiej Masy Krytycznej. Kilka zdjęć ze spektaklu autorstwa Serafin'a:

Spektakl #1

Spektakl #2

Spektakl #3

Nocny powrót do domu i zasiadając lekko zmarznięty w fotelu otoczony "Tatrami" zakończyłem miło spędzony sobotni dzień i wieczór.