.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Zabrzańska Obwodnica Rowerowa

Sobota, 9 października 2010 · dodano: 09.10.2010 | Komentarze 0

Z powodu braku porozumienia z urządzeniem czasowo-budzącym, on mnie budził a ja go "usypiałem" i tak co 5min za które znów budził mnie dziwnymi dźwiękami - w końcu trzeba ustawić sobie jakąś muzyczkę ;). Po pół godzinnej walce dałem za wygraną, wyłączyłem budzidełko i wstałem... Okazało się iż zostało mi około 20min do wyjścia i dojechania do Kubush'a. Szybkie przełożenie licznika z Krossa, ustawienie rozmiaru kół i wyjazd. Po dojechaniu do Kubush'a dowiaduję się o rezygnacji kilku osób z Gliwic. Jednak my decydujemy się jechać. Na placu Wolności czekają na nas 3 osoby. Więc ruszamy na umówione miejsce startu a po drodze dołącza do nas Nax. Po dojechaniu na miejsce i i oczekiwaniu na resztę podjazd jeszcze do sklepu.

Na starcie pojawiło się 17 osób!

Zbiórka

Przejazd granicami miasta Zabrze wraz z osobami z UM Zabrze, znajomymi i nieznajomymi (na początku). Trasa prowadziła po obrzeżach miasta, łąkami, betonowymi/ płytowymi drogami, ścieżkami w lesie, bardziej i mniej błotnistymi, oraz hałdami. Na metę dojechało jednak tylko 9 osób! Ludzie z UM Zabrza oraz znajomi - czyli uczestnicy z Zabrzańskiej (3 os.) Gliwickiej (2 os.) Masy Krytycznej
Przejazd w większości terenem. Dystans 57km (27km - dojazd na miejsce, do sklepu i inne...)