.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Rower:

Gliwice - Goczałkowice-Zdrój - Gliwice

Piątek, 24 września 2010 · dodano: 25.09.2010 | Komentarze 4

Wyjazd 6:30 z miejsca zamieszkania i na 7:00 do Kubush'a u którego dzięki Jego uprzejmości popijając kawę czekaliśmy na Kubę. W okolicach 8:00 gdy byliśmy już wszyscy wyjechaliśmy kierując się do Przyszowic pod Pałac gdzie miał czekać Darth.

Pałac - obiekt wzniesiony w latach 1890-1895 dla rodziny von Raczek

Po chwili oczekiwania i telefonie okazuje się iż czeka na nas już w Chudowie do którego się pokierowaliśmy. Trasa przyjemna, asfaltowa prowadzona pomiędzy polami i lasami. W chudowie kolejne pamiątkowe zdjęcie zamku.

Zamek – częściowo odbudowane ruiny renesansowego zamku z lat trzydziestych XVI wieku

Następnie trasa i Kubush prowadzi nas przez Łaziska Górne - Wyry - Gostyń gdzie towarzyszą nam cały czas rozmowy, opowieści i dobre humory. W ten oto sposób miło i szybko mija czas i dojeżdzamy do wsi Kobiór w którym robimy kolejne pamiątkowe zdjęcie:

Pamiątkowe zdjęcie przy tablicy informacyjnej Tras Rowerowych w powiecie Śląskim

i sprawdzenie na tablicy trasy rowerowej która prowadzi nas ścierzką obok lasu do Pszczyny w której natrafiamy na ścierzkę która prowadzi nas na moście pod mostem :-) Piękne okolice, rewelacyjny pomysł, świetna nawierzchnia ścierzki rowerowej i idealne miejsce na kolejne zdjęcie (:

Na ścierzce rowerowej w Pszczynie

Po kolejnej chwili dojeżdzamy do pierwszego celu - Zamek w Pszczynie do którego prowadzi rewelacyjny, ogromny park na którego niestety brakło czasu aby go sfotografować. Także został uchwycony tylko zamek:

Zamek w Pszczynie

oraz Lew który go pilnował - oraz jest moim znakiem Zodiakiem (:

Lew przed zamkiem w Pszczynie

Następnie kierunemy się do naszego końcowego celu: Zapory w Goczałkowicach-Zdrój do którego dojeżdzamy, uwieczniamy na fotografiach

Zapora w Goczałkowice-Zdrój

Na Zaporze w Goczałkowice-Zdrój

i kierujemy się spowrotem w kierunku naszych miast Zabrza i Gliwic.

Trasa na powrót zostaje troszkę zmieniona i wracamy przez Mikołów mijając mijając Łaziska Górne i kirując się od centrum Mikołowa drogą 927 w stronę Chudowa przejeżdzając przez Bujaków i dojeżdzając do Chudowa gdzie rozstajemy się z Darthem i kierujemy się w stonę Zabrza zahaczając o sklep i kończąc trasę triumfalnym zimnym "napojem bogów". Żegnam się ze wszystkimi jadąc drogą w lecie wyjeżdzam na moje osiedle, mój blok, moje miejsce zamieszkania.

razor84
| 05:51 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj ladnie ladnie ;)

PS

bykom stop ;P
mnmnc
| 17:56 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Fajowa wycieczka, kiedyś muszę objechać Goczałkowice dookoła :)
A Chudów zaiste ciekawy, niby nic tam nie ma, ale prężnie działające stowarzyszenie organizuję masę atrakcji.
irychu
| 10:53 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Zgadza się, miejsce jest wyjątkowe, warte zwiedzenia.
Pozdrawiam (:
niradhara
| 08:31 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Zaintrygowana zdjęciem zamku w Chudowie pogrzebałam trochę w necie i znalazłam informację, że od wiosny do jesieni organizowane są tam różne ciekawe imprezy. Dopisałam go zatem na swoją listę rzeczy do zobaczenia.
Pozdrawiam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ruchy