.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

II Zabrzańska Masa Krytyczna

Piątek, 10 września 2010 · dodano: 11.09.2010 | Komentarze 1

Nie mogąc być na I ZMK postanowiłem pojawić się na II Zabrzańskiej Masie Krytycznej i zobaczyć jak wygląda u nich przejazd, organizacja, frekwencja itd.

Dojazd na II ZMK.
Zbiórka o 17:00 na placu Krakowskim w Gliwicach i przejazd przez Sośnicę. Na "Kraku" spotykam się z 3ką znajomych, ubieramy kamizelki odblaskowe z Logo GMK i w drogę. Na trasie obok stadionu XX-lecia i następnie koło giełdy w Sośnicy dołączają do nas 2 kolejne osoby i w 5tkę dojeżdżamy na miejsce do Zabrza, gdzie spotykamy wielu znajomych z Zabrza i Bytomia i zaskakują nas kolejne osoby dojeżdżające w własnym zakresie prosto z pracy. Łącznie wszystkich osób było około 85. Także frekwencja dopisała.

Przejazd II ZMK
Trasa pomimo moich wcześniejszych wielu wątpliwości i rozmów na forum Gliwickiej Masy Krytycznej www.gmk.slask.pl zaliczam do jak najbardziej udanych. Tempo przejazdu Zabrzańskimi ulicami odpowiednie do nawierzchni ;) Niestety po drodze sporo znajomych osób łapie kapcie, jednakże nasza współpraca owocuje i na mecie znów jesteśmy wszyscy cali i zdrowi. Roman (z Bytomia) był ponownie na Bicyklu, który wzbudzał spore zainteresowanie a za nim kolumna rowerzystów, która spotkała się podczas przejazdu z oklaskami, zdjęciami, kręceniem filmów oraz wieloma pytaniami "co to za akcja, dokąd jedziemy i po co?" od przechodniów.

Ja w czapeczce oczekujący na przejazd po Zabrzańskich drogach

ZMK i sznurek samochodów za nami :)

Reprezentacja Gliwic w Kamizelkach odblaskowych podczas II Zabrzańskiej Masy Krytycznej

Zabrzańskie zachody słońca

Meta II ZMK
Pomimo wielu ostrzeżeń przez Policję przed przejazdem, jeśli złamiemy jakiś przepis drogowy zostaniemy zatrzymani i zostaną wezwane posiłki. Przejazd odbył się bez sporów a w połowie przejazdu Pan policjant w samochodzie zaczął nam pomagać i obstawiać skrzyżowania aby nikt się w nas nie wbił - za co należą się podziękowania za pomoc w przejeździe ZMK. A posiłki i tak były! Tzn. Darmowa woda i banan na zagrychę :)

After po II ZMK
Jak już w tradycji wielu osób zostało po MK zorganizowane zostało After na którym rozmawialiśmy na wiele tematów, nie tylko o ZMK i rowerach. Choć krótko trwało - było warto!

Powrót po II ZMK
Tempo z After'u szybkie, pozytywne, niestety krótkie. After odbywał się w okolicach miejsca zamieszkania.