.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

XVIII Gliwicka Masa Krytyczna

Piątek, 3 września 2010 · dodano: 03.09.2010 | Komentarze 1

Jak co pierwszy piątek miesiąca przyszedł czas na przejazd z Gliwicką Masą Krytyczną w świetnym towarzystwie. Tym razom Masa odbyła się ze specjalnymi gośćmi - Strażą Miejską - którzy za zadanie mięli nas eskortować i zabezpieczać przejazd z przodu oraz z tyłu z czym wiązał się dopis do regulaminu przejazdu zapowiedziany przez Strażnika przed wyjazdem, iż mamy zatrzymywać się na każdym czerwonym świetle sygnalizacyjnym. Dotyczyło to gdy zaświeci się podczas przejazdu całej grupy, powoła czeka za skrzyżowaniem na resztę, która zostawała w tyle czekając na ponowne zielone światło. Nie trwało to długo i po przejeździe pewnego skrzyżowania na 3 tury wróciliśmy do przejazdu "po staremu".

Na GMK mięliśmy zaszczyt gościć osoby na różnych rowerach:

Nie ważne czy pion, nie ważne czy poziom, ważne że rower!

Po pewnym czasie przejazdu znów został w całości zabezpieczony na skrzyżowaniach przez osoby w kamizelkach odblaskowych. W obstawianiu skrzyżowań pomógy nam osoby m.in z Zabrza oraz Dynio z Bytomia Jego debiut :P - spisał się bardzo dobrze :) I w taki oto sposób dojechaliśmy bezpiecznie do końca przejazdu i następnie udaliśmy się na krótki after z powodu zimnych warunków atmosferycznych.

Kilka Pamiątkowych zdjęć:

Zbiórka i oczekiwanie na przejazd

Jakaś wyprzedaż koszulek "SAXO" ? :P

Prowadzeni przez "Pilota" - Straż Miejską

Masa cieszy, masa łączy, masa uśmiech ma na twarzy

Masa zaliczona do udanych. Więcej nt Gliwickiej Masy Krytycznej znajdziesz na forum Gliwickiej Masy Krytycznej.: www.gmk.slask.pl/forum/