.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Nocne zakupy

Poniedziałek, 30 sierpnia 2010 · dodano: 30.08.2010 | Komentarze 2

Przejażdżka do Zabrza po zakup wcześniej telefonicznie umówione książki. Ustawka po odbiór w okolicach 21:15, wyjazd z domu 20:45. Chwilę prędzej krótka rozmowa z Nax'em, z którym umówiłem się na Zajezdni autobusowej w Zabrzu i pojechał ze mną oraz pomógł znaleźć adres gdzie miałem odbiór książek.

Pogoda po wyjściu z domu - sucho, ciemno i dość ciepło (~12*C / bezwietrznie). Wyjazd bez błotników. Po 3km zaczęło padać, jednak było trzeba dojechać do umówionego miejsca na czas więc pomimo lekko padającego deszczu nie dało się za wygraną i pojechało się dalej. Po spotkaniu z Nax'em pojechaliśmy pod wskazany adres po odbiór książek. Padł pomysł aby wyciągnąć "bracików" na napój energetyzujący ;) co myślę nie było trudne :P

Nax, Braciki i ja

Po chwili pogaduchów przyszedł czas aby wrócić do domu. Pożegnanie i trasa powrotna extremalnie - chodnikowo. Mijanie przystanków, ludzi nagle wyskakujących a także niezauważanych kałuż. Dzięki śliskiej nawierzchni kilka poślizgów większych i mniejszych, choć suma summarum bezpieczny dojazd do domu.