.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Prawie Pilchowice

Niedziela, 29 sierpnia 2010 · dodano: 29.08.2010 | Komentarze 0

XVII ROWEROWE POŻEGNANIE WAKACJI
Pilchowice 29 sierpnia 2010
Organizator: Turystyczny Klub Kolarski PTTK im. Władysława Huzy

Niestety z powodów atmosferycznych, które spotkały mnie na trasie do Pilchowic nie dojechałem na XVII Rowerowe Zakończenie Wakacji, które organizowane było w Pilchowicach... Zawróciłem po dystansie 16Km gdy zaczęło padać. Temperatura wg. tablicy obok Autostrady A4: Powietrze: 12,0*C,Przy ulicy 18,3*C. Chwila zawahania i wiary, że przestanie padać... Przystanek pod jednym z nielicznych drzew na trasie i kilka pamiątkowych zdjęć z przejazdu.

Widok na Gliwice - Sikornik

Trasa do Pilchowic

Nistety padało coraz mocniej i przystanek pod drzewem dobiegał końca gdy nagle podjechały znajome osoby m.in z Gliwickiej Masy Krytycznej, które pomimo padającego deszczu zdecydowały jechać dalej.

Powrót przez Sikornik. Zważając iż brak odpowiedniego ubioru oraz błotników zdecydowałem się na kolejną przerwę na przystanku autobusowym aby przeczekać drugą mocniejszą falę deszczu.

Oczekiwanie na poprawę pogody na przystanku autobusowym

Po dość długim postoju i zmniejszonym się deszczu przyszedł czas na powrót do domu.