.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

XIV BRMK

Piątek, 20 sierpnia 2010 · dodano: 21.08.2010 | Komentarze 0

Jeden kierunek, Jedna myśl, jeden cel - Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna !

Dzień zaczął się od kawy o 5:45 oraz dojazdem na rowerze o 6:30 do pracy. W dystansie łącznym dojazd/powrót z pracy: dist: 12km / avg: 22,31km/h. Kończąc pracę o 16:45 sprint do domu i wyjazd na XIV Bytomską Rowerową Masę Krytyczną, która była do ostatnich chwil niepewna gdyż praca do późnych godzin popołudniowych odbierała nadzieję aby zdążyć na 18 do Bytomia. W domu po pracy byłem w okolicach 17:00, m.in szybkie przepakowanie plecaka, spakowanie Kamizelki odblaskowej z Logo Gliwickiej Masy Krytycznej, oświetlenia i wyjazd z domu ~ 17:10. Na rynku w Bytomiu - pojawiam się w granicach ~ 17:58. Także na miejscu na rynku w Bytomiu odczułem "małe" zmęczenie po całym dniu pracy, dystansie przejechanym na rowerze i prędkości średniej. Jednak widząc mnóstwo ludzi oraz wiele znajmych twarzy z Gliwickiej Masy Krytycznej, Bytomia, Katowic i okolic a także osób jeżdzących na Gliwicką Masę Krytyczną dodało sił.

O przejeździe na XIV Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna:
Przejazd świetnie zabezpieczony, trasa przyjemna, frekwencja zaskakująca, było blisko 150 osób! Również pogoda i temperatura dopisała. Trasa prowadziła większymi i mniejszymi ulicami a także ścieżkami rowerowymi. Trasa także wydawała się dość długa (takie wrażenie - możliwe, że przez ilość osób i dość wolne(?) tempo przejazdu) Jednak nie ma na co narzekać. BRMK oraz znajomi zagwarantowali świetną klimat i zabawę dla którego warto było pojawić się na XIV BRMK. (Pogaduchy podczas przejazdu i niezapomniane teksty.: "Wy to jesteście Łotry, łajdaki, łobuzy, łapserdaki, i co tu jeszcze jest na Ł? ... Łosz K...." :D he,he.)

Powrót z Bytomia: Pozytywnie. Nasza kilkunastoosobowa grupa (~ 15 osób) ubrana w kamizelkach odblaskowych z Logiem Gliwickiej Masy Krytycznej i kompletnym oświetlenia - wyglądaliśmy jak jadąca świąteczna choinka (: Tempo bardzo dobre i przejazd w świetnym towarzystwie znajomych z Gliwic i Zabrza do Placu Krakowskiego w Gliwicach. Na końcu chwila pogaduchów i po 22 rozjechaliśmy się do domów. Powrót do domu z 2ma osobami z Zabrza, które odprowadziły mnie w okolice miejsca zamieszkania za co im serdecznie dziękuję (:

I na koniec kilka zdjęć:

Zdjęcie grupowe

Kilka osób reprezentujących Gliwicką Masę Krytyczną

Pogaduchy na Placu Krakowskim w Gliwicach po BRMK

To dla takich chwil warto żyć !!

PS.
Statystyki: dojazd na BRMK, przejazd z BRMK i powrót z BRMK (czyli statystyki bez dojazdu do i z pracy)