.:: Znajomi ::.

.:: Wykres roczny ::.

Wykres roczny blog rowerowy irychu.bikestats.pl

.:: Zakończenie ::.

Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Czeszki

Czwartek, 10 czerwca 2010 · dodano: 13.06.2010 | Komentarze 1

Po dość ciężkim dniu w pracy i braku chęci na rower, jednak myśl że będą tam osoby z GMK zmobilizowała mnie do wyjazdu.

Dojazd: Samotnie do przystanku do przystanku "Gliwice - Kąpielisko" gdzie dochodząc do siebie po bliskim spotkaniu z asfaltem poczekałem na 3 osoby... Ciąg dalszy dojazdu na Czeszki (prędzej jednak zaliczając sklep po napoje - bo narobili mi smaka :P) i dojazd już bez żadnych wypadków i cięższych przygód z asfaltem.

Na miejscu pogaduchy, napoje i po chwili zjawiły się kolejne osoby z chipsami, cuksami "krówki" i także napojami :)

Rowery niektórych osób które były na Cześkach

Powrót: Prędzej zwija się kilka osób, następnie grupa 2ga w której narzucam tempo z myslą: "always alone - no past, no future, only this moment" - ku mojemu zdziwieniu goni mnie i dotrzymuje tempa, towarzystwa jedna osoba - znajoma - co cieszy mnie jeszcze bardziej ;) Tempo jak na upał - stanowczo za wysokie, jednak zadowolenie ze dojechaliśmy razem lekko za daleko (mieliśmy prędzej się zatrzymać) - nieziemskie :P Czekanie na resztę ekipy i dobrego samarytanina, który został w tyle pomagając coś, gdzieś, komuś ;)

Po odczekaniu chwili dojeżdżają wszyscy po czym kierunek sklep i lotnisko gdzie odbył się After po Cześkach. Około godz 00:00 dojazd pustymi lekko oświetlonymi drogami do domu, gdzie towarzyszył mi śpiew ptaków z pobliskich drzew.